arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش ام‌وی‌ام به روش نقد و اقساط اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

مدیران‌خودرو شرایط فروش ام وی ام را با ۳ محصول و روش‌های فروش نقدی و اقساطی برای مرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد. این بخشنامه فروش از شنبه، ۲۰ مرداد، آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت در دسترس مشتریان خواهد بود. متقاضیان برای ثبت‌نام خودرو‌ها و بهره‌مندی از این شرایط، باید به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیران‌خودرو شرایط فروش ام وی ام را با 3 محصول و روش‌های فروش نقدی و اقساطی برای مرداد 1403 اعلام کرد. این بخشنامه فروش از شنبه، 20 مرداد، آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت در دسترس مشتریان خواهد بود. متقاضیان برای ثبت‌نام خودروها و بهره‌مندی از این شرایط، باید به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.
 
خودروهای عرضه‌شده در شرایط فروش ام‌وی‌ام برای نیمه دوم مرداد 1403، 3 محصول هستند: ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای، ام‌وی‌ام X33 کراس دنده‌ای و اتوماتیک و همراه آریزو 5 فیس‌لیفت در این بخشنامه به متقاضیان عرضه شده‌اند. از بین 4 محصول ارائه‌شده، ام‌وی‌ام X22‌ پرو دنده‌ای و ام‌وی‌ام X33 کراس دنده‌ای فقط نقدی عرضه می‌شوند.
 
ام‌وی‌ام X33‌ کراس اتوماتیک و آریزو 5 فیس‌لیفت نیز به روش نقد و اقساط قابل‌خریداری هستند. مشتریان برای خرید اقساطی این 2 خودرو باید حداقل 60% قیمت خودرو را به‌صورت پیش‌پرداخت ارائه دهند. 40% مابقی قیمت خودرو نیز در اقساط یک الی پنج‌ساله محاسبه خواهد شد. خودروها طی 90 روز کاری پس از تکمیل وجه به مشتریان تحویل می‌شوند.
 
سود انصراف و جریمه تأخیر در این بخشنامه فروش 12% اعلام شده است که سالیانه محاسبه می‌شود. تمامی خودروها را می‌توان در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری قابل انتخاب کرد. ارزان‌ترین خودرو در این لیست ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای است و گران‌ترین خودرو نیز آریزو 5 فیس‌لیفت است.
 
شرایط فروش ام وی ام، مرداد 1403:
شرایط فروش ام‌وی‌ام به روش نقد و اقساط اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]
نظرات بینندگان